HTML

verses is meg nem is.....

még is egy kis magyarázásra szorul azt hiszem.... senki ne ilyedjen meg, az őrült alkotásaink ellenére valamennyire normálisnak mondhatók vagyunk :DDDD azért lesz itt valamivel komolyabb vers is :)) remélem :))))) addig is olvassátok egészséggel :)))

Friss topikok

  • Yumi88: :) Márait túl jól én se ismerem sajnos... de majd teszek ez ellen :) örülök hoyg tetszett :) tegna... (2007.07.06. 16:36) Márai Sándor: Ajándék
  • Rena: nem,nem én írtam, csak megtaláltam, de nagyon tetszett így gondoltam beteszem :) (2007.05.10. 14:27) Van remény
  • Czimby: Hozzá ehhez biz' nem szólok, mert verset írni nem tudok, hisz Petőfi nem vagyok. Petőfi nem vagyo... (2007.05.03. 02:10) Beköszöntő: beköszönt ő, a költő

Linkblog

2007.05.08. 12:02 Czimby

Élő víz forrása

Ha már ilyen témájú vers is idekerül, én is beteszem régebbi, hasonló témájú versemet. Rím talán nincs benne olyan sok, de azért talán elmegy:

 

ÉLŐ VÍZ FORRÁSA
 
Uram, te vagy az élő víz forrása!
 
Ahova soha nem jut el élő ember,
Ahova soha nem jut el a tudomány,
Ami túl van a látható világon,
Ahol béke és nyugalom honol,
Ahol nincs vakító fény, nincs süketítő lárma, nincs fájdalom,
csak béke és nyugalom,
ott ered egy forrás.
Egy forrás, melyhez nincs hasonló más.
Egy forrás, melynek vize minden víznél tisztább.
Egy forrás, melynek vizénél nincs hűsítőbb.
Egy forrás, melynek vize az Élő Víz.
Víz, mely gyógyít, víz, mely vígasztal, ha sírsz,
Víz, mely oltja minden szomjad.
Az Élő Víz.
 
Uram, te vagy az Élő Víz forrása!
 
Jézus mondja: Aki azt a vizet issza, amit én adok, soha többé nem lesz szomjas. Mert a víz, amit én adok, forrássá lesz benne. Ebből a forrásból pedig olyan víz folyik, amely örök életet ad. (Jn. 4.14.)
 
Jézus mondja: Ha valaki szomjas, jöjjön hozzám, és igyon! (Jn. 7.37.b)
 
És a ki szomjúhozik, jöjjön el; és aki akarja, vegye az élet vizét ingyen. (Jel. 22.17.b)

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://versesismegnemis.blog.hu/api/trackback/id/tr6972628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása