HTML

verses is meg nem is.....

még is egy kis magyarázásra szorul azt hiszem.... senki ne ilyedjen meg, az őrült alkotásaink ellenére valamennyire normálisnak mondhatók vagyunk :DDDD azért lesz itt valamivel komolyabb vers is :)) remélem :))))) addig is olvassátok egészséggel :)))

Friss topikok

  • Yumi88: :) Márait túl jól én se ismerem sajnos... de majd teszek ez ellen :) örülök hoyg tetszett :) tegna... (2007.07.06. 16:36) Márai Sándor: Ajándék
  • Rena: nem,nem én írtam, csak megtaláltam, de nagyon tetszett így gondoltam beteszem :) (2007.05.10. 14:27) Van remény
  • Czimby: Hozzá ehhez biz' nem szólok, mert verset írni nem tudok, hisz Petőfi nem vagyok. Petőfi nem vagyo... (2007.05.03. 02:10) Beköszöntő: beköszönt ő, a költő

Linkblog

2007.07.25. 15:57 Yumi88

- József Attila - KERESEK VALAKIT

Tele vágyakkal zokog a lelkem
Szerető szívre sohase leltem,
Zokog a lelkem.

Keresek Valakit s nem tudom, ki az?
A percek robognak, tűnik a Tavasz
S nem tudom, ki az.

Csüggedő szívvel loholok egyre,
Keresek valakit a Végtelenbe,
Loholok egyre.

Könnyim csorognak - majd kiapadnak:
Vágyak magukkal messzebb ragadnak -
Majd kiapadnak!

Búsan magamnak akkor megállok,
Szemem csukódik, semmitse látok -
Akkor megállok.

Lelkem elröppen a Végtelenbe,
Tovább nem vágyom arra az egyre,
A Végtelenbe.

1921. október 31.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://versesismegnemis.blog.hu/api/trackback/id/tr68125215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása