HTML

verses is meg nem is.....

még is egy kis magyarázásra szorul azt hiszem.... senki ne ilyedjen meg, az őrült alkotásaink ellenére valamennyire normálisnak mondhatók vagyunk :DDDD azért lesz itt valamivel komolyabb vers is :)) remélem :))))) addig is olvassátok egészséggel :)))

Friss topikok

  • Yumi88: :) Márait túl jól én se ismerem sajnos... de majd teszek ez ellen :) örülök hoyg tetszett :) tegna... (2007.07.06. 16:36) Márai Sándor: Ajándék
  • Rena: nem,nem én írtam, csak megtaláltam, de nagyon tetszett így gondoltam beteszem :) (2007.05.10. 14:27) Van remény
  • Czimby: Hozzá ehhez biz' nem szólok, mert verset írni nem tudok, hisz Petőfi nem vagyok. Petőfi nem vagyo... (2007.05.03. 02:10) Beköszöntő: beköszönt ő, a költő

Linkblog

2007.05.03. 02:01 Yumi88

Beköszöntő: beköszönt ő, a költő

elkezdtem hát blogomat,
jól megmondom a dolgokat!!
remélem tetszik majd neked is,
ha meg mégsem, hát írok én akkor is! :)

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://versesismegnemis.blog.hu/api/trackback/id/tr1166545

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Czimby 2007.05.03. 02:10:42

Hozzá ehhez biz' nem szólok,
mert verset írni nem tudok,
hisz Petőfi nem vagyok.

Petőfi nem vagyok,
verset írni nem tudok,
így hát csöndben maradok,
s a versetírni tudó személyeknek lehetőséget adok.

Adok, veszek, cserélek,
jó gyorsan gépelek,
bár nevem nem Gép Elek

Legyek inkább Gép István?
Rendben, szólíts csak géppityunak.
Vagy mi legyek?
Legyek legyek?
Legyek, melyek reggelente felkerekedve kelletlen keveregnek levegőben?
Legyek hegyek?
Hegyek, melyek a tengerszint feletti magasságukban igen magasra törnek?

Kussolok. Befogom. Nem írok.
Petőfi nem vagyok,
nem kontárkodok,
jó szórakozást kívánok!
süti beállítások módosítása